keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Ei rytmiä veressä

Rytmityö ei onnistunut minun kohdallani kovin hyvin mielestäni vaikka ei minulla mitään odotuksia ollutkaan. Jonkunlaista rymitystä on työssä havaittavissa mkutta maalaus oli vaikea, ainakin minulle. Sain palikat kasaan todella nopeasti ja työ hahmottui minulle mutta viimeistely ontui tällä kertaa ja se on havaittavissa. Kuitenkin työ oli minulle uutta ja hyvä oppimisen mahdollisuus joten ei tämä "huono" työ minua niin kovin haittaa.

1 kommentti:

  1. Enemmän kuin taidoista, on näissä kuvistöissä kysymys yrittämisen halusta ja itseluottamuksesta sekä pienestä vaivannäkemisestä. Niin, ja keskittymisestä. Teillä pojilla keskittymiskyky oli välillä kateissa ja aika meni keskenään rupatteluun. Heti, kun yritystä oli enemmän oli jälkikin parempaa. Tästä työstä arvosanaksi 6.

    VastaaPoista