keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Kolmiosainen työ

Tässä työssä tarvittiin paljon tarkkaa piirtämistä mikä ei minulta kovin hyvin luonnistu. Ainut mikä minulla tässä työssä onnistu oli se viiminen osan leopardi se oli minulta hyvin piirretty muuten oli semmoista keskitasoa minulta. Itse antaisin tälle työlle arvosanaksi 6-7 parempaa en tästä ansaitsekkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti