keskiviikko 30. maaliskuuta 2011
Kolmiosainen työ
Tässä työssä tarvittiin paljon tarkkaa piirtämistä mikä ei minulta kovin hyvin luonnistu. Ainut mikä minulla tässä työssä onnistu oli se viiminen osan leopardi se oli minulta hyvin piirretty muuten oli semmoista keskitasoa minulta. Itse antaisin tälle työlle arvosanaksi 6-7 parempaa en tästä ansaitsekkaan.
Ei rytmiä veressä
Rytmityö ei onnistunut minun kohdallani kovin hyvin mielestäni vaikka ei minulla mitään odotuksia ollutkaan. Jonkunlaista rymitystä on työssä havaittavissa mkutta maalaus oli vaikea, ainakin minulle. Sain palikat kasaan todella nopeasti ja työ hahmottui minulle mutta viimeistely ontui tällä kertaa ja se on havaittavissa. Kuitenkin työ oli minulle uutta ja hyvä oppimisen mahdollisuus joten ei tämä "huono" työ minua niin kovin haittaa.
keskiviikko 2. maaliskuuta 2011
pokemon työ

No niin, teimme tämmöisen työn kuvaamataidon ensimmäisellä kurssilla. Kuvassa lapsuudesta tutut pokemonit ottavat yhteen ja heidän kouluttajansa ovat katsomassa tietenkin tätä välienselvittelyä. Teoksen tekemisessä olivat mukana myös Tommi ja Teemu.
Teos on tyyliltään surrealistinen, joka oli minulle täysin uusi käsite kuvaamataidossa koska en ole oikein ikinä ollut innostunut tästä aineesta. Mutta tämän työn tekeminen avasi vähän minun katsomusta kuvikseen uusien tekniikoiden ja maalamistapojen myötä. Oli erilaista tehdä työtä tarkemmin kuin on ennen tehnyt ja onnistumisen tunteita tuli tässä työssä ainakin minulle.
Työn tekemisvaiheissa opin maalaamaan tarkemmin ja pieneltä alueelta ja ryhmän henki kannusti kaikkia todella hyvin työssä.
Tämän työn myötä odotankin seuraavia töitä kuviksessa innolla jos oppisin enemmän taas.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)