keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

pokemon työ


No niin, teimme tämmöisen työn kuvaamataidon ensimmäisellä kurssilla. Kuvassa lapsuudesta tutut pokemonit ottavat yhteen ja heidän kouluttajansa ovat katsomassa tietenkin tätä välienselvittelyä. Teoksen tekemisessä olivat mukana myös Tommi ja Teemu.
Teos on tyyliltään surrealistinen, joka oli minulle täysin uusi käsite kuvaamataidossa koska en ole oikein ikinä ollut innostunut tästä aineesta. Mutta tämän työn tekeminen avasi vähän minun katsomusta kuvikseen uusien tekniikoiden ja maalamistapojen myötä. Oli erilaista tehdä työtä tarkemmin kuin on ennen tehnyt ja onnistumisen tunteita tuli tässä työssä ainakin minulle.
Työn tekemisvaiheissa opin maalaamaan tarkemmin ja pieneltä alueelta ja ryhmän henki kannusti kaikkia todella hyvin työssä.
Tämän työn myötä odotankin seuraavia töitä kuviksessa innolla jos oppisin enemmän taas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti